KAMI DAN MAKAN-MAKAN : JDT BLOGGER VS JOHOR BLOGGERS

Sis Lin
6
KAMI DAN MAKAN-MAKAN : JDT BLOGGER VS JOHOR BLOGGERS | Sejak-sejak ni kalau korang perasan dan baca blog Sis, page facebook ataupun instagram Sis, semuanya kisah makan, makan dan makan hehehehe. Sampaikan nak update blog pun serba salah, sebab banyak cite makan juga hahaha tapi tak apa, makan tu kan rezeki, orang dah jemput, kita pergilah, bukan datang makan aje, tapi ada 'kerja' nak di selesaikan. Maklumlah nak dekat puasa ni, sana sini promo #BuffetRamadhan. Alhamdulilah .

Kalau bab makan, siapa tak suka makan, ada ke yang tak makan? Tapi makan bukan sembarang makan, hari-hari juga makan, siang malam pun kena makan, so kenapa kalau nampak Sis ko ni pergi makan-makan, ada yang cemuh 'asyik kejenya makan je ko' macam tu?. tapi takpe, sikit pun Sis ko tak kisah, sebab Sis jenis 'lantaklah' nak kata apa hehehehe. Lagi kalau kena dengan geng-geng yang suka makan, haaa lagi Sis ko tunjuk makan-makannya. Sis lagi suka. 

Kadang bukan apa tau, bila Sis terima jemputan makan sana sini atau event apa sajalah, sebenarnya banyak yang Sis kenal 'kawan baru'. Dan secara tak langsung ramai juga mengenali Sis ko ni haa hahahahaha....walaupun Sis ko ni biasher-biasher tapi kalau kita tak tampilkan diri kita, bukan orang je tak kenal kita, kita pun tak kenal siapa mereka. Sis orangnya suka berkawan, tak kira dengan siapa, yang kenal Sis mesti tau Sis orangnya macam mana. Awak layan baik, Sis ko lagi melayan dengan baik, tapi sekali Awak buat 'taik' dengan Sis, oh! Sis ko tetap layan baik tapi....

Eh apa ni cite taik-taik hahahaha..aishhhh..Okaylah panjang pulak membebelnya kan. Sebenarnya Sis ko nak sharelah gambar-gambar bersama geng makan-makan setiap kali pergi event. Banyak amik gambar tapi banyak tak upload, ye lerr macam tak sesuai aje nak upload dalam entri promo #BuffetRamadhan kan hahahaha, orang promo menu, kita nak tepek muka kita pulak, dah jadi muka tempe plak hahahaha so Sis ko nak tepek kat entri ni, untuk buat kenangan..

Ini antara mereka yang kelapangan 'masa' dan freetime dan dapatlah penuhi jemputan, kalau ikutkan Jdt Blogger ada ramai lagi, tapi tu ler, yang selalu free muka tu je lerr, makanya balik-balik muka tu jelah hahahaha.. 

Meh le layan gambo group photo Geng makan-makan JDT Blogger vs Johor Bloggers ..














Ini antara separuh aje yang ado dan sempat Sis upload dulu, nantilah, tunggu update lagi Sis up lagi yer. Bukan apa, dah amik gambar bebanyak, sayang pulak duk simpan kat facebook dan instagram, nak juga masukkan dalam blog sendiri. Yang 'kaki skodeng' Sis ko tu haaa jamu leee mata yer hahahahaha... 

Memang ramai kaki skodeng Sis ko ni, suka nak amik tau hal Sis, kaki penyibuk, kaki kepoci dan Kaki kebas pun ado 😆 ..

Okay stop dulu nak pergi jemputan kahwin BFF Suami. Anaknya tu berkawan dengan anak Sis sedari kecil lagi, dah nak kawin ye Apin..tunggu aunty Lin sampai ya ..
OkBai ..

Oh ya, ada sini blogger JOHOR yang nak join sebagai Johor Bahru Collective Media (JOCOM) Membership? Yang berminat boleh sign up ya . 
Sign up SINI ya ..






P/S: Kadang membebel dalam blog sendiri lagi syok..bior orang kata syok sendiri, janji kita tak kacau orang, kan kan kannnnn...


Post a Comment

6Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Replies
    1. Hahahaha kannnn, makan selagi boleh makann, nikmat dari Allah , tak gitu Kak @Seri hahahaha

      Delete
  2. Betul la Sis..kalau orang baik dengan kita..kita lagi baik dengan orang..bila orang buat hal dengan kita..kita tetap buat baik..cumaa...harap maklumlah.Tugas,makan-makan..jumpa dan tambah kenalan..nikmat sangat tu..semuanya rezeki.Alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis orangnya gitu @PC, buat baik berpada-pada, buat jahat, sekali ku ingat sampai bila-bila..tapi tidak bermusuh..tetap berkawan dan tersenyum..tapi......

      Delete
  3. Salam Sis Lin, saya pun suka juga join makan-makan ni. Nak-nak kalau ramai kekawan yang sama kepala dan perangai. Apa pun,apa yang penting makanan yg di makan halalan toyyiban.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn @Ida...bukan kata memenuhi undangan aje, kadang suka sebab dapat jumpa kengkawan semua..tu yang hepi bebeno...

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!