SELAMAT TAHUN BARU 2024

Sis Lin
18
SELAMAT TAHUN BARU 2024. Hari ini masuk 1 JANUARI 2024, hari pertama di tahun baru 2024. Syukurlah kann masih lagi di beri peluang sejauh ini untuk menikmati segala nikmat di dunia ni. Bangun pagi masih lagi bernafas, sihat untuk tunaikan ibadah, masih lagi berada di sisi insan yang tercinta, maka nikmat apa lagi yang hendak kau dustakan. 

Dan untuk tahun 2024 ni, takde apa-apa azam yang nak di azamkan. Azam lama pun masih terkapai-kapai. Cuma dalam diri ini nak tanamkan niat untuk lebih istiqomah dalam apa juga yang Sis lakukan. Nekad juga untuk mula belajar mencintai diri sendiri lebih dari pentingkan orang lain. Tak kiralah siapa, kali ni nak fokus untuk diri sendiri aja. 

Semalam pun takde apa-apa sambutan pun Sis raikan, hanya pagi semalam ke majlis jemputan kawin kawan Suami, kemudian ke KSL untuk pick-up iPhone13 Pro Max Sis yang dah siap di baiki (green screen issued), then balik Suami hantar ke rumah Yana, Suami pergi tengok kerja sekejap, then lepak sampai malam. 

Anak bujang yang sibuk sangat nak mandi kolam hahahaha.. tu yang gigih yaa ke rumah Kakaknya. Kalau tak, ermmm memang bizi manjang dengan kerja depan komputernya. Ayahnya pun semalam ke sana seharian bermain dengan Cucu, kemain happy.. 

Tapi tu laa, syukurlah iPhone Sis tu dapat di baiki tanpa bayar apa-apa, dapat claim free dari apple store, sebab kerosakan tu atas tanggungan apple, kalau tak, mau kena bayar LCD tu uiii.. adeiii syukur sangat.. handphone buat kerja, gitulah kalau rosak, macam hilang separuh nyawa hahahaha.. 

Nanti Sis update mengenai iPhone13 Pro Max tu yaa.. sebab ramai juga yang tak tau sebenarnya boleh claim free dari apple, termasuk Sis *bersyarat .. 

Selamat Tahun Baru 2024 - 1 JANUARI 2024

Tahun baru, lembaran baru. Marilah kita isi hari-hari yang akan datang dengan semangat untuk mencapai cita-cita dan impian. Mari kita bersyukur atas segala nikmat dan pengajaran yang telah kita terima. Semoga tahun ini membawa lebih banyak kedamaian dan kebahagiaan.

Mari juga kita lepaskan segala kesedihan dan kegagalan. Semoga kita semua boleh menjadi versi terbaik dari diri kita. Semoga tahun ini membawa lebih banyak masa berkualiti bersama keluarga dan rakan-rakan. Mari kita hargai setiap momen bersama mereka yang kita sayang dan cinta. 

Selamat Tahun Baru 2024 ❤ .. 


P/S : 'Hadiah' tahun baru, kaki terseliuh semalam, now bengkak .. nak pergi urut ni adeiii ...

Post a Comment

18Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Selamat tahun baru 2024 😊
    Semoga cepat sembuh kakinya tu. Sama la kita takde azam pun. Hihi

    ReplyDelete
  2. Selamat Tahun Baru sis! Tahniah dah pulih iPhone nye... Aduhaii, kakinya..Gws!

    Semoga 2024 terus baik baik urusannya, Dan tercapai apa yang diinginkan 🩷

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Tahun Baru Nona .. bila nak halal..

      Delete
  3. Selamat tahun baru 2024 . Semoga segala azam tahun baru dipermudahkan

    ReplyDelete
  4. Selamat Tahun Baru kak.. Moga sentiasa dalam rahmat Allah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaamiinn.. selamat tahun baru juga buat Cuya ..

      Delete
  5. Salam tahun baru 2024 Sislin! 🎉 Semoga sentiasa bahagia selalu dengan keluarga dan semoga tahun ni ada rezeki lagi kita berkumpul ramai2 hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Tahun Baru buat Karni.. moga yang lebih baik untukmu sekeluarga juga Karni ..

      Delete
  6. Selamat tahun baru 2024, Mbak
    Semoga segalanya akan lebih baik di tahun ini.

    Salam,

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!