LE CREUSET OUTLET STORE KINI DI JOHOR PREMIUM OUTLET

Sis Lin
0
LE CREUSET OUTLET STORE KINI DI JOHOR PREMIUM OUTLET. Semalam terbaca posting Visit Johor ni mengenai pembukaan Le Creuset outlet di Johor Premium Outlet (JPO) ni. Wowwww baru haritu masa Sis travel dengan Geng Bas Sekolah, Sis masuk outletnya di Mitsui, alaa saje cuci-cuci mata. Perempuan mana yang tak suka kan tengok set cantik gini. 

Sis bukanlah pengile (peminat) atau pemgumpul barangan Le Creuset ni, tapi so far ada la beberapa koleksinya dari periuk, pan dan juga kuali Le Creuset. Beli pun masa tu ada rezeki Suami beri 'bonus' sedikit kat Sis, nak nampak duitnya, Sis belilah apa yang Sis suka. Tapi Sis beli online. 

Le Creuset Outlet Kini Di Johor Premium Outlet (JPO)

Le Creuset Outlet Kini Di Johor Premium Outlet (JPO)

Memang geram tengok koleksi-koleksi periuk, pinggan, cawan, dan set perkakas dapurnya, tapi harga jangan cakaplah, kalau rasa rezeki 'lebih', dan memang berguna, belilah, kalau nak beli ikut-ikut orang, orang ada kau pun nak ada, ermm baik tak payahlah, simpan aja duitnya. 

Tapi jujurnya, kalau kau seorang surirumah, suka memasak, then suka buat video ke content ke, nak post lawa-lawa kan, berbaloilah beli, sebab memang sesuailah untuk content atau bagi mood memasak tu jadi seronok. Bahagia cara memasing di dapur. Macam Sis laa.. ada masa rasa nak guna periuk Le Creuset tu, Sis guna, lepas masak, terus aja hidang.. 

Le Creuset Outlet Kini Di Johor Premium Outlet (JPO)

Le Creuset Outlet Kini Di Johor Premium Outlet (JPO)

Kadang ada orang suka merli-merli kalau nampak orang guna Le Creuset ni, kata 'have-have' laa, ermm lantakkk.. kita beli bukan minta duit mereka pun, tak semestinya yang beli tu orangnya 'have-have', tapi sebab minat, so dia menabung, then beli untuk diri sendiri. Kita kalau nak, pun boleh, tepuk dada, tanya poket.. 

So far belum terfikir nak tambah koleksi lagi, sebab apa yang Sis dah ada ni, dah cukup keperluan yang Sis nak guna. Tapi mana tau ada rezeki kann, nak juga beli sebiji dua lagi periuk dia yang size besar pulak, mana laa tau kannn Allah mendengar dan Dia sampaikan ke hati Suami.. aamiinnn .... 

Kredit gambar atas : Visit Johor 

Le Creuset Outlet Kini Di Johor Premium Outlet (JPO)
Inilah antara koleksi Le Cresuset Sis, alhamdulilah ..


P/S : Periuk tu berat (batu), kalau tua sok memang simpan je la kot, tak larat nak angkat hahahahaha.. 

Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!