KONSERT ‘DARE TO DREAM’ BUAT SEMUA PENONTON TERHIBUR!

Sis Lin
2
KONSERT ‘DARE TO DREAM’ BUAT SEMUA PENONTON TERHIBUR! termasuklah Sis dan Nona!. Kalau Norfy jangan cakaplah, terus berdiri tunjuk langit dia di tepi pentas, Sis dan Nona duduk di kerusi aja menyaksikan. Betul enjoy kami malam tu. 

Pada mulanya berfikir juga nak pergi, sebab mulanya blur takde geng nak pergi. Bila Keyin bagi tiket, Sis bagitau Norfy, dan dia kata dia pun ada dapat tiket, so tiket jadi lebih. 

Di jadikan cerita, petang sebelum konsert tu, kami ada event Mooncake Chef’s Table di Renaissance Johor Bahru Hotel, dan Nona and Norfy pun ada sekali. So Sis offer Nona untuk ikut Sis menonton konsert Dare To Dream ni. 

Konsert ‘Dare To Dream’ Buat Penonton Semua Terhibur!

Tak sangka Nona NAK dan teruja. Sis kata kita pergi lepas habis event, dan kami saing carpool satu kereta aja. Alhamdulilah Allah permudahkan perjalanan kami pergi dan balik. 

Konsert Dare To Dream ni di adakan di Educity Iskandar Puteri, agak jauh dari Pasir Gudang tapi atas sebab nak supoort Keyin, kami datang juga. Sis kenal Keyin ni dari dia menjadi Marcom Hotel dulu. 

Kemudian dia stop jadi Marcom dan terus fulltime sebagai First Female Saxophonist di Malaysia ni. Hebatkan dia!. 

Konsert ‘Dare To Dream’ Buat Penonton Semua Terhibur!

Konsert ‘Dare To Dream’ Buat Penonton Semua Terhibur!

Kitaorang sampai konsert tu kira dah suku persembahan, tapi bila dapat seat bersama Visit Johor, kata Lisa, Keyin belum buat persembahan dan lain-lain semua pun belum perform! Waa timing ngam laa kami sampai. 

Serius cakap, memang menghiburkan konsert Dare To Dream ni, dari pengacaranya siapa lagi kalau bukan Embun Jb bersama Hossanleong, memang gelak manjang!. 

Juga persembahan dari Tari Alif Johor, Zapin Orang Lama dan Tarian Naga dan Kompang, memang memecah stadium masa tu! Flash Mop dia pun best, ada penceritaan dalam persembahan, cuma Sis tak berapa amik gambar sebab melayan fokus pada persembahan. 

Konsert ‘Dare To Dream’ Buat Penonton Semua Terhibur!

Konsert ‘Dare To Dream’ Buat Penonton Semua Terhibur!

Overall puashati laa tonton konsert Dare To Dream ni, walau pertama kali di adakan, tapi sangat berjaya dan meukau penonton! Meriah macam konsert artis luar negara okkayy!. 

Tahniah Keyin dan semua yang terlibat! Kami tunggu konsert yang akan datang!!. Korang kalau nak tengok sekitar konsert Dare To Dream ni, boleh lihat video REEL di IG akusislin ni. 

And thanks Nona 🤍 .. 


P/S : Tengah fikir nak ‘terima’ atau tidak, hurmmm … 

Post a Comment

2Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Wah jadi ingat musik2 Kenny G pula . 😄. Semoga teman kakak ini bisa sehebat itu juga nantinya. Saya suka dengar musik dari saksofon. Membuat rileks soalnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa begitu laa agak sama, cuma ini perempuan Fanny.. terima kasih ayas sokongan dan doanya Fanny..

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!