MAKAN ROTI NAN TANDORI DI PASAR BORONG PANDAN

Sis Lin
3
MAKAN ROTI NAN TANDORI DI PASAR BORONG PANDAN. Sejak-sejak akhir ni rajin pulak ke Pasar Borong Pandan ni haa, bukan beli ikan tapi pi makan Capati atau roti canainya. 

Korang sedia maklumlah bagi mereka yang lihat jika lalu depan area Pandan tu, bangunan lama Pasaraya Hwa Tai tu dah roboh, SKS amik alih buat projek baru mereka, tak tau laa bangunan apa yang tengah naik tu haa.

Makan Roti Nan Tandori Di Pasar Borong Pandan

So kedai-kedai meniaga dan kedai makan tu semua dipindahkan ke area tepi jalan tempat parking tu haa. So kalau korang nak mencari kedai-kedai baju dan kedai makan lama tu, kenalah masuk ke dalam sikit area sebelah kiri sebelah bangunan Pasar Borong tu. 

Kesian juga tengok peniaga semua, dah sendu ajerr tempatnya. Cuma selesa laa nak membeli sebab dalam kawasan lapang tepi jalan dan tidak bersesak dalam khemah macam dulu tu. Cuma barang niaga dah terhad. 

Makan Roti Nan Tandori Di Pasar Borong Pandan

Sis dan Suami rajin ke sana semata nak makan Capati atau roti canai Kimah mereka, sedap! Dan semalam Sis keluar dengan Kak Zizi, pun sama singgah kedai Mamak tu makan Roti Nan Tandori Kimah dan Kak Zizi makan Puri Kimah

Sedap Kimahnya, cecah makan dengan roti Nan tu perghhh, cuma ayam tandorinya aja Sis tak puashati, nampak kering kejung, macam ayam semalam punya aja di panaskannya. Belek-belek gak takut ke ada ulat ke kann, uiii seramm.. 

Makan Roti Nan Tandori Di Pasar Borong Pandan

Nasib rasa tu ada, dan panas. Kalau takk memang Sis komplen sesiap hahahaa .. 

Lepas makan meronda laa kami di situ. Bila dah meronda, habis juga rm100 hengget membeli seluar dan baju weyy. Adeiiii saka ikut plakk ke sana. Hahahahaha .. 

Tapi sebab memang esok nak travel kann, so bila berkenan baju tu, beli je laa. Yang penting, lawa dan size ngam! Arghhh suka!!. Berdebo dah rasa ni nak naik flight esok. Macam lama tak travel dengan kengkawan naik fligh ke oversea. Fuhhhh moga Allah permudahkan semuanya.. 


P/S : Tiba rasa macam nak selsema adoiii janganlah buat hal!. 

Post a Comment

3Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. dah lama tak pergi area sana... dulu dulu adalah sekali dua pergi masa kerja kat johor jaya...

    ReplyDelete
  2. sedapnya roti nan...yum yum
    wah..nak ke mana la tu? happy holiday, safe flight semua..have fun!!!

    ReplyDelete
  3. Bahagia ea muka kak zizi dapat makan. kikikiki.... happy holiday sis

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!